رویدادها آرشیو خبر ها
کیه لینی: این قهرمانی نتیجه کار گروهی ما بود

کیه لینی: این قهرمانی نتیجه کار گروهی ما بود

کاپیتان دوست داشتنی آتزوری و بیانکونری هنوز هم در خوشحالی شب گذشته قهرمانی ایتالیا در رقابت های یوروست، جورجو کیه لینی که همراه لئوناردو بونوچی و سایر ملی پوشان توانستند کاپ ارزشمند قهرمانی را بالای سر ببرند این قهرمانی را به دویده استوری هدیه کرد.

 

ممنونم از پریزیدنت ماتارلا که شب گذشته در کنارمان بود، این یک حرکت ارزشمند و قابل احترام برای ما بود، از او ممنونیم، از همه هواداران ایتالیا در تمام دنیا که به ما نشان دادند که تنها نیستیم، از همه کسایی که در این رقابت بزرگ همراه ما بودند و در این سفر مهیج قدم قدم در کنار ما با علاقه و اشتیاق حضور داشتند تشکر می کنیم. ما می خواهیم این را به دویده آستوری که امروز جایش در کنار ما خالی ست اما همیشه در کنار ما و در ذهن و قلب ما جای دارد هدیه کنیم.

 

راز پیروزی

 

این یک کار گروهی بود، گروهی که هرگز حتی در لحظات سخت روح و انگیزه خود را از دست ندادند و برای رسیدن به قهرمانی از یکدیگر حمایت کردند و به منافع گروهی و جمعی فکرکردند. زیرا این مسئله تنها عاملی ست که چنین نتیجه بزرگ و ارزشمندی به دست امد. امروز ما این جام را به دست نیاوردیم تنها به این دلیل که یک پنالتی بیشتر از حریف زدیم، ما یکی از متحدترین گروه ها بودیم و با یک حس مشترک و با بهترین احساس دنیا دوستی آن پنالتی را به ثمر رساندیم.

 

اما تنیس

 

در هفته های اخیر متئو بررتینی ما را شدیدا تحت تاثیر قرار گذاشته بود. از او حمایت کردیم و همانند یک برادر و هم تیمی طرفدارش بودیم. من به او می گویم که هرگز از رویا دست نکش، پشت سر تو، ما و میلیون ها ایتالیایی خواهند بود. این ارتباط و حس باعث شده که ما خودمان را برادران ایتالیا حس کنیم، همه در کنار هم برای هم و برای کشورمان که عاشق اش هستیم تمام تلاش مان را می کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: